Depressing!

Jag sa ju att det inte skulle snöa idag! Kikade ut bakom rullgardinen i morse när jag vaknade och blev ganska nöjd när jag såg att det inte hade kommit någon snö, en stunde senare när jag gick upp hade det börjat snöa och nu är det helt vitt ute igen..
Varför kan det inte bara komma jättemycket snö som aldrig försvinner om det ändå ska vara på det viset? Istället för att bygga upp och sedan krossa våra drömmar om våren!
I protest mot vintern lägger jag inte upp någon bild!

Ringde nyss till arbetsförmedlingen, skulle ju meddela dom om jag fick jobbet på hemtjänsten, vilket jag ju fick! Ska ringa till Tele2 också tror jag och skälla lite på dom.. Nej det ska jag inte, men måste fråga hur i h*lvete mitt saldo kan gå över saldotaket hela tiden..! Vad är poängen med saldotak om det ändå kan över? Funderar på att byta abonnemang också. Jag är inte inne på Internet mycket i mobilen, men problemet är att det kostar sjukt mycket med det abonnemanget jag har! Kan gå in på Facebook, svara på någon kommentar och uppdatera min status och vips så har saldot gått upp med 100 kr! Det är ju så himla lockande att gå in på Internet på mobilen när man har den möjligheten! Så jag resonerar så att det kanske är lika bra att ha ett abonnemang där jag faktiskt kan göra det.

Vilket intressant inlägg, ni bryr er säkert jättemycket om mitt mobil-abonnemang! ;) Nu ska jag ringa Frank!


Postat av: Frida

Hälsa Frank från mig ;)

2011-03-09 @ 13:13:54
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du har en bra dag:D

2011-03-09 @ 16:24:14
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad kör du på för abonnemang nu om man får fråga? :)



Psst, missa inte tävlingarna på min blogg!

2011-03-10 @ 02:06:46
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Tele2

Hej Anna,



Saldotaket inkluderar inte den fasta månadsavgifter, eventuell faktureringsavgiften och förhöjd månadsavgift för telefonen. Uppdateringen sker en gång per dygn vilket innebär att du får en högre faktura om du ringer mycket dygnet innan spärren går in.

Om du surfar med mobilen rekommenderar vi dig att antingen byta till en abonnemangsform med surf som ingår eller lägga till ett surfpaket till ditt befintliga abonnemang. Läs gärna mer om våra abonnemangsformer eller surfpaket på www.tele2.se eller hör av dig på [email protected] om du funderar över något.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-03-10 @ 13:30:44
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: