Gave you all I had and you tossed it in the trash

God morgon! Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska gå och duscha, fixa mig och åka och handla lite innan jag ska jobba. Börjar med ett kvällspass, 15.30 - 22.00, och i morgon börjar jag 7.30 så jag kommer nog inte blogga mer förrän i morgon eftermiddag/kväll.

Igår kväll skummade jag igenom häftet med Anställningsinformation som jag fick i onsdags. Det första jag reagerade på var att man inte får ha handsmycken (ringar, armband, klockor osv.), och det andra jag reagerade lite starkare på var det här: "Dessutom skall naglar vara kortklippta (!) och omålade (!!!)." Jag vill inte klippa mina naglar! Fingrarna ser korta och tjocka ut med korta naglar.. Och jag hatar att vara utan nagellack! Tycker lite synd om mig själv, men jag kan ju inte direkt tacka nej till ett jobb pga. naglar så jag får väl ta det för vad det är, klippa naglarna och ta bort nagellacket..

Hej då, fina naglar! :(

Postat av: Therése

Oj vilka hårda regler :O Vad är det för jobb? :) Kram

2011-03-07 @ 22:36:45
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: