Good boy going bad, better bring your game tonight

Hej hej! Ännu en dag med strålande sol! Tyvärr sov vi bort halva dagen och vaknade inte förrän klockan elva, då mitt alarm ringde för att jag skulle upp och tvätta. Inte likt oss att sova så länge, men så var vi uppe ganska sent i natt också, men så kan det bli ibland.

VILL HA!

Igår satte jag mig och letade efter en söt, somrig kjol på internet och hittade denna på H&M:

199 kr på H&M
Jag blev lite kär! Vilken tur att jag har fått ett jobb så att jag så småningom får lite pengar att shoppa för! :D Blir ju jättesugen på att handla fina våriga/somriga kläder nu när solen skiner!

Postat av: Therése

SV: Eller hur, visst är han! :D

Vilken söt kjol! Härligt och kolla på sommarkläder!

2011-03-06 @ 16:19:55
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi visst är dem underbara :D ja gillar både silver och guld :D

2011-03-06 @ 18:25:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: