Hear the music playing, let it take you to places far away


Tänkte att jag skulle uppdatera lite angående mitt abonnemang, eftersom jag fått en kommentar från Tele2! Ringde ju och pratade med dom igår för jag var lite sur att mitt saldo gått långt över saldotaket, men har fått det förklarat för mig så nu vet jag hur det funkar! Jag såg till att skaffa ett surfpaket till mitt abonnemang för 29 kr/månad, så nu kan jag surfa utan alla dyra kostnader! Visst blir det +29 kr i månaden, men det är ju inte mycket och jag tror att jag kommer tjäna på det! Hoppas på att det blir bra så :)

Fadde har stuckit iväg på träning nu och jag funderar på att tvätta bort sminket och gå och lägga mig och "råka" somna i soffan en liten stund. Är så trött och det är ju så skönt att somna framför tv:n!

Förresten så har jag blivit en Sex and the City-addict! Började, lite av misstag faktiskt, att kolla på säsong 3 av Sex and the City och jag älskar det! Får väl erkänna att jag aldrig sett det förut, men nu är jag som sagt beroende och börjar få lite abstinens!

Älskar Carrie - vill ha hennes hår!

Postat av: Therése

SV: Hihi tack så mycket! :D

2011-03-10 @ 21:44:32
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Sanna

åh tack anna! :D



Carrie har verkligen underbart hår! :)

2011-03-10 @ 22:23:49
URL: http://sanna123.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: