I don't want to be anything other than me

Jag anmälde mig precis till några kurser till hösten! Jag har suttit ganska många gånger och letat & funderat men inte hittat något som verkar lagom "basic" för det jag är ute efter, men nu anmälde jag mig till fyra kurser lite spontant sådär! :) Fyra nätbaserade kurser (vilket är bra eftersom jag råkar bo i en stad där det inte finns några, för mig, intressanta utbildningar överhuvudtaget), två på 50% och två på 25%. Jag har precis kommit ut i arbetslivet, och vill tillbaka till skolbänken, haha! 

Jag
vill ha en utbildning. Jag vill bli något! Jag vill inte bara ta det jobb jag får utan erfarenheter och utbildning, jag vill få ett jobb för att jag är utbildad och kvalificerad till det!

Någon dag ska jag berätta vad det är jag planerar för den än så länge ganska osäkra, men ändå ljusa, framtiden!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: