I let the bad ones in and the good ones go

God morgon! Just nu sitter jag i soffan nerbäddad under en filt och kollar på Sex and the City! Eller just nu bloggar jag ju men ja.. Hade längtat så hela dagen igår efter att få kolla på SATC, men kvällen blev ju inte så lugn och rofylld som jag hade tänkt mig.

Gammal bild men samma mysiga filt!
Jag tror att dom är här och städar trapphuset nu, det låter så. Och jag drömde en så hemsk dröm om trappstädaren för ett tag sedan, och det värsta var att drömmen var så himla verklig, så nu är jag nästan lite rädd när jag hör att dom är här utanför. Men jag tror inte dom har nyckel till min lägenhet på riktigt!

Jag ska strax göra mig i ordning och dra ner till stan, ska till biblioteket och lämna tillbaka en bok, också ska jag köpa lite grejer som jag inte fick med mig igår när jag var och handlade.

Strålande sol ute idag så jag måste nog passa på att gå ut och fota lite bilder med vårkänsla!

Postat av: Linn - Smilinggirls!

Älskar dom där filtarna! Dom är bara så mysiga :)

2011-03-15 @ 18:43:36
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: