I'm so moving on

Nu har ännu en dag sprungit förbi, tiden går så galet fort och det slog mig nyss att jag faktiskt fyller 20 år i sommar! Redan? Jag har inte ens vant mig vid att vara 19 än, tror fortfarande att jag är 18! Oj oj..

I morgon har jag min första introduktionsdag på hemtjänsten. Känns spännande! Hoppas att det går bra. Funderar på vad jag ska ta på mig, man skulle ha passande klädsel som går att tvätta i 60 grader.. Ja ja, hittar nog på något!

Jag och Fadde gick på en liten promenad förut, men det var så sjutk halt ute så vi gick inte så långt, ska snart köra lite styrketräning i vardagsrummet istället!


Jag kan inte sluta lyssna på Who's that Chick! Det tog lång tid innan jag fastnade för den, men nu är jag verkligen fast! Insåg också att jag verkligen måste se Rihanna när hon kommer till Sverige i höst, älskar hennes musik!
Så, vilka ska med nu då? :D

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så jättemycket :) ja man blir faktiskt sur när det kmr fram massa folk :/

2011-03-06 @ 20:35:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sofen *foto-musik-vardag*

Hoppas de går bra imorgon :D

2011-03-06 @ 21:04:26
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: