I'm trying to find the words to describe this girl

Sound is my remedy
Feeding me energy
Music is all I need
Rihanna - Who's that chick

Hej hej! Nu har jag jobbat inom hemtjänsten i två dagar, har dock inte fått göra så mycket utan mest stått brevid och kollat vad dom gör. Inte drömjobbet precis, men det kommer nog funka ett tag iaf! Förhoppningsvis blir det sommarjobb också, och det är ju bra!

Det tråkiga är att jag inte kan skriva någonting om jobbet pga. tystnadsplikten. Tycker det är bäst att inte säga något alls för att inte råka säga för mycket. Så allt ni får veta om mitt jobb är att det går bra, typ! :) 

Superhärligt väder idag! När det inte blåser dvs.
I morgon skulle det tydligen snöa - men fuck it! Det ska det inte alls!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Men kul att det går bra i alla fall :)



svar: Heheh aaah det skulle jag ha tänkt på. :P Försökte göra egna semlor med färdiga semelbullar och sprutgrädde... men det blev inte så lyckat >.<

Dom blev inte ätbara om man säger så...

2011-03-08 @ 17:01:45
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: