Kvinnor


Jag läste ut den här boken idag, och vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var hemsk, och konstig.. Hemskt konstig! Vissa delar av den förstod jag överhuvudtaget inte vad/vem det handlade om, men de delarna jag förstod var hemska. Slutet var en besvikelse, förväntade mig att få allting utrett och förstå allting innan den tog slut, men så var det bara slut och jag förstod inte ett skvatt av sista kapitlet. Inte för att förstöra boken för någon eller så, men för att förklara hur lite jag förstod; jag tror att hon dog, men jag är inte säker..

Man kanske måste vara någon annan än jag för att förstå, kanske måste vara lite insatt i hela historien om Island osv. Kan inte säga att jag rekommenderar den. Tyvärr blev det ingen lyckoträff den här gången!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: