Life's a game but it's not fair

Hej! Jag håller på att göra mig i ordning efter duschen, Fadde slutar snart skolan och då ska vi åka hem till hans föräldrar, hans mamma ville att vi skulle komma och äta där idag. Tror det är första gången vi har blivit bjudna dit, annars brukar vi bara komma när vi känner för det, hehe!

I morgon ska jag "jobba" igen, det blir ännu två introduktionsdagar tisdag & onsdag. Känner mig inte alls pepp inför det, har helt tappat suget för att jobba och speciellt där. Får jag chans till ett annat jobb så kommer jag inte tveka en sekund! Det finns så mycket jag vill skriva, men jag tror inte det är så klokt av mig att skriva det här, so I won't.. Mitt "arbete" upprör hela familjen och det känns inte speciellt kul att behöva gå dit. Men jag får göra vad som måste göras!

Postat av: HANNA

Fi nblogg :)

2011-03-21 @ 17:12:56
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: