Like you've known me forever, something made you turn and look at me

Nu är jag hemma från jobbet och äntligen helg! Vet inte vad det är för fel på mig, jag gillar inte att jobba och jag gillar inte att vara hemma. Kanske bara behöver hitta något som jag verkligen tycker om att jobba med? Men ja, man kan ju inte få drömjobbet direkt om jag förstått saken rätt.. Hehe.

Vilket (ursäkta mig) SKITVÄDER rent ut sagt! Det snöar och regnar och det är bara slask och blask över allt! Gummistövlar? Jo tack, jag är fan blöt om fötterna ändå! Hela Uddevalla är en stor jävla vattenpöl! Fy fan! Nu har det nog regnat och snöat så det räcker och blir över för hela året! 
Vill inte deppa ner mig själv och mina läsare ännu mer än vad det tråkiga vädret redan gör, så jag lägger in en fin bild istället. Visst blir man lite glad?

Sånt här vill vi ha snart! Eller vad säger ni?
Jag ska nog snart sätta igång med maten snart, idag blir det Taco! Lite vardagslyx nästan, men det får man faktiskt unna sig när allt annat är som det är..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: