Must be something out of my control

God morgon! Ser ut att bli en underbar dag, solen skiner och nu tror jag banne mig att det är vår på riktigt! Jag ska ner till stan sen och bl.a. lämna tillbaka lite böcker, har äntligen läst klart Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, riktigt segläst bok faktiskt.

Haha jag kollade ut genom fönstret nyss så kom den där lilla hunden (den som alltid går lös och uträttar sina behov utanför vårat) farandes förbi i en väldig fart. Tror aldrig jag har sett en hund springa så fort och det blåste ganska rejält så jag tror nästan att den flög för sen kom den lugnt springandes tillbaka, haha!

Jobbsökandet för mig börjar igen nu! Varför ska allting vara så himla svårt?


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: