Nobody ever made me feel this way

Hej! Jag sitter i soffan och slappar. Jag tänkte städa idag, var jag än vänder blicken ser jag massa damm och smuts, men jag har så ont i huvudet så jag vet inte om jag orkar.. Typiskt att jag ska må dåligt när jag äntligen är ledig! Men det är iaf lite bättre nu.
Tänkte gå och hämta min matta idag också som jag inte fick hämta förut bara för att det stod mammas namn, men nu ska det vara ordnat.

Nu när jag är klar med introduktionsdagarna vet jag inte när jag ska jobba nästa gång, så jag ska passa på att måla naglarna idag! Vad det blir får ni se sen, men det kommer iaf bli fint! :)

Förut när jag vaknade sken solen, men nu snöar det igen! Enough! Och vädergrejen på datorn ljuger, det är inte alls klart. Ser ju lovande ut inför helgen och början på nästa vecka också - snö, molnigt och regn! Precis som det ska va! Eller vad säger ni?


Postat av: Lanah

Min vädergrej brukar också ljuga!

2011-03-11 @ 14:29:42
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha eftersom du målar dem nu så kommer du säkert få jobba om någon dag :P

2011-03-11 @ 14:33:52
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: