Sleeping in my car

Åh jag är så trött så det gör ont i ögonen! Gick upp vid halv sex i morse.. Fadde har inte kommit hem än, träningen med det nya laget ligger en bra bit ifrån oss, så det tar en stund att ta sig därifrån med buss. Synd att jag inte har bil så jag kunde åkt och hämtat honom!
Jag vill inte gå och lägga mig ensam, men ska nog ändå gå och göra mig i ordning och kanske lägga mig och läsa lite så får vi väl se hur länge ögonen orkar hålla sig öppna!

Kan passa på att uppdatera om mina naglar. Intressant va? Nej, men jag tänkte bara säga att jag inte klarar av att vara utan nagellack! Jag pillar på naglarna hela tiden och förstör dom, också har jag fått jätteont i tummarna efter att jag klippte dom! Haha, ja naglarna alltså! Funderar på att måla på ett genomskinligt nagellack.. Kortklippta naglar förstår jag, för även om jag ignorerar det så är jag mycket väl medveten om att naglar är fulla med bakterier. Men varför omålade? Gissar på att det är för att det ska se rent och fräscht ut, så ett genomskinligt lack kan väl inte skada?

I morgon börjar jag 15.30 igen, skönt! Det betyder att jag kan vara upp sent utan att få dåligt samvete för att jag får för lite sömn! Fast jag är ju jättetrött..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: