So hold your head up girl and you'll go far


LÅT!
Jag har lyssnat ganska mycket på den här låten efter all uppståndelse kring den, och såklart efter att jag hört Maria Aragon sjunga den, och jag börjar faktiskt tycka att den är riktigt bra. Om inte annat så har den ett starkt och bra budskap om att man ska älska sig själv precis så som man är!

No matter gay, straight, or bi
Lesbian, transgender life
I'm on the right track baby
I was born to survive
No matter black, white or beige
Chola or orient made
I'm on the right track baby
I was born to be brave

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: nä det vill jag inte... KLART JAG VILL!!!! ^^ <3 Och tid har jag för mycket av så jag tillbringar gärna lite av den med dig :D

2011-03-31 @ 20:32:52
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Nehe okej, då tipsar jag dig om att se den nu iaf! :D Såg du något annat då som du minns extra mycket? :)

2011-04-01 @ 00:11:17
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: