So untraditional, one of a kind

Idag har vi varit duktiga och städat hela lägenheten - dammat, dammsugit och torkat golven! Inte så kul, men det känns ju bra när man är färdig och det är rent och fint! Med rent golv la vi också på den nya mattan i köket som min gulliga mamma köpte till mig! Jag lovade mamma en bild, så såhär ser det ut nu:

Jag tycker det blev fint och roligt med lite färg i köket eftersom väggarna är vitmålade och det mesta är vitt, som ni ser. Kanske skulle man måla om? Jag läste på Hyresgästföreningens sida att man får göra det, om man gör det bra och har en smak som "kan anses vara normal". Skulle vara roligt, men det lär inte hända än på ett tag!

På tal om måla om, jag passade på att måla mina naglar igår, eftersom jag inte vet när jag ska jobba nästa gång. Min söta pojkvän köpte det nagellacket jag ville ha till mig ur Depends vårkollektion, nr. 228!

Vårigt och fint!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: