Sweep the streets I used to own

Hej hej! Kom precis hem från Faddes föräldrar, han ville stanna där lite längre men jag ville hem och se på Melodifestivalen. Kommer iofs inte att komma några nya låtar som kan ge mig lite hopp om Sverige i Eurovision, men jag måste ändå se! Den bästa som har varit med tycker jag är Linda Bengtzing, hon har förmågan att göra bra, svenska låtar! Det tråkiga är att om hon vinner så kommer dom ändå göra om den till engelska..

Det här ska jag iaf roa mig med ikväll:

Marabou Mango och Chocolate Mud Mask!
Det är min choklad-dag idag, försöker ju att bara äta choklad en dag i månaden och idag var det dags att prova nya Marabou Mango! Har smakat godare choklad, men kul med nya smaker! Och vad passar bättre på en "choklad-dag" än choklad-mask? Haha och ursäkta för dålig cam-bild!

Vad hittar ni på denna lördagskväll? :)

Postat av: Therése

SV: Yes! Tecknet betyder drömmar (vilket för mig betyder otroligt mycket) :)



Ååhh gott med choklad!

2011-03-05 @ 20:57:57
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV: Gud tack så hemskt mycket! Jag blir verkligen jätte glad för alla dina fina kommentarer! Tack ännu en gång :) Det är jätte kul att du gillar det jag skriver! Kram på dig! :D

2011-03-06 @ 00:00:45
URL: http://theresehyden.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: