Tell me, is the money worth your soul?

Hej! Jag har, som ni kanske märkt, inte bloggat något idag. Fadde har haft studiedag så han har varit hemma med mig! Lyckades få med mig honom ner till stan, efter igår fick jag sån lust att bara gå och prova massa fina kläder och Fadde är ett bra smakråd så han fick följa med. Köpte ju inget, men jag hittade en jättesöt sommarklänningVero Moda, jag hoppas den blir min en vacker dag! Jag hittar tyvärr ingen bild på den, men förhoppningsvis får ni se den när den är min!

Satt och kollade lite på trädgårdsmöbler tidigare idag, nu när våren förhoppningsvis är på väg känner jag att det skulle vara skönt att ha några utemöbler så man kan sitta ute i solen och njuta, för jag har ju faktiskt en alldeles egen liten uteplats här! 

795 kr

695 kr
Källa: www.jula.se
Men precis som allt annat så får utemöbler nog vänta ett tag.. Nu ska jag fortsätta drömma om sol och värme och ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Postat av: REBECCA

okej :/ fast du borstar väl håret efter att du fönat det isåfall inte innan va?

2011-03-17 @ 20:52:53
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Esmeralda♥

Söt blogg:)



2011-03-17 @ 21:20:03
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: