The winner...


Fy fan! Sur jag blev när det blev uppenbart att det stod mellan Danny & Saade. Har aldrig tyckt om och kommer aldrig tycka om någon av dom, I can't stand them! Försökte välja där vem av dom som skulle vara lite bättre än den andra, men jag kunde inte!

Gillar inte Saade för fem öre efter förra årets melodifestival när han la massa dumma, töntiga kommentarer om alla som varit med idol (men nu hånglar han med Danny?), tycker han är så kaxig. Och nu tror ni säkert att det är bara för att jag är ett Darin-fan och alla andra flick-idoler är konkurrenter till Darin som jag säger det här, men han är en Darin wanna-be! Lyssna bara på Saades bidrag från förra året:

Och Darins Insanity (från 2006):

Bara jag som tycker det är slående likt? (Syftar mest på ljudet i början, men även andra delar i låten)

Och vänta lite, vad har alla andra länder med svenska melodifestivalen att göra? Fattar ingenting längre.. Och stora applåder och mycket skrik för Anna Bergendal? Det var ju hon som förstörde allt! Jag ger upp..

Ja ja, nu ska jag sluta klaga. Tönten vann och nu hoppas jag han gör det jävligt bra i kvalet och sedan i Tyskland!

Postat av: Frida

Jo men dem var lite lika i början faktiskt, dem påminner lite om varandra.



De undrar jag med. Dem som sjöng hennes låt var rätt bra, varför fick inte dem den från början för!? Och vad fan hade hon på sig??? De såg ju inte klokt ut!

2011-03-12 @ 23:21:50
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Eric sade var grym <3<3<3

2011-03-12 @ 23:56:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Claudia

ja visst är dom lika? :D haha lite smått kul

2011-03-13 @ 11:46:31
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men Anna!! Du har ju glömt bort en stooor och viktig detalj! Saade är HEEEET! Haha! :D Plus att jag... som den dansare jag är... tycker att hans nummer va grymt eftersom de va massa bra dans. Men jag håller med dig helt om Danny... inge vidars alltså.

2011-03-13 @ 17:59:25
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: