Tjockis-dagen!


DAG!
Tidigare idag gick jag runt på flera ställen i stan och letade efter semlor utan mandelmassa, men jag hittade det inte någonstans! Varför kan dom inte göra tjockis-bullar utan mandelmassa? För mandelmassa smakar skit!
Jag blev lite sur för att jag inte hittade någonstans, så istället gick jag och köpte något som inte har ett dugg med fettisdagen att göra och bestämde mig för att helt enkelt skita i att det är fettisdagen och istället fira min och Faddes 2-år-och-10-månaders-dag som är idag! Vi firar egentligen inte månader längre, men idag gör vi det bara för att!

Wienerbröd! Mycket godare än semlor :D
Egentligen tycker jag inte ens om semlor så mycket, jag är inte en sån som inte kan vänta på att få äta dom, utan jag tycker det räcker med en semla/år. Men nu blev det visst ingen alls!

Hur många semlor har ni ätit hittils i år?

Sen så var det ju tydligen pannkaksdagen idag också, men några pannkakor har jag inte heller ätit. Också är det ju Internationella kvinnodagen, och en kvinna, det är jag allt!

Postat av: Frida

Jag har ätit två och har nu insett att jag aldrig ska äta semlor igen, dem är ju inte ens goda :(Jag får bara ont i magen och mår dåligt av dem, så no more semlor för min del!



Hehe är du säker på att du är en kvinna? :P

2011-03-08 @ 21:12:26
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja, asså jag blir fan upprörd bara jag tänker på det. Låg i soffan med Ricky när jag såg den första gången. Jag bara låg och gapade hur länge som helst! Hur fan kan man göra en sån sida? Uppmuntra folk till att vara otrogna? Fy fan! Kan man inte hålla sig till sin partner så ska man inte vara i ett förhållande.

2011-03-08 @ 21:29:35
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: