Trött på opersonliga kommentarer!

Jag är så trött på alla dessa opersonlia kommentarer som kommer dagligen. Får ofta kommentarer där det står t.ex. Fin blogg! :) Allt bra? Att höra att någon gillar min blogg är väl kul, men när man sedan går in på kommentatorns blogg för att svara, så har ALLA som kommenterat där skrivit ungefär Tack! :) Det är bra :) Går man sedan då vidare in på andra bloggar bland kommentarerna där, så har alla fått samma kommentar. Med andra ord betyder det ingenting, och för mig är det lika med raderad kommentar. I slutändan handlar det ändå bara om att folk försöker skaffa fler läsare till sin egen blogg, men jag har inget behov av sånt! Det är inte därför jag bloggar!

Min blogg är ingen reklampelare, det är inget diskussionsforum, och det är ingen chatt! Kommentarsfunktionen i en blogg är till för att kunna kommentera inlägg, men det är faktiskt väldigt få som gör det, iaf i min blogg. Däremot att svara på kommentarer är något helt annat.

Och som Alexandra skrev här så skriver man ju (de flesta iaf) vad man gör/ska göra, hur man mår osv. Så varför inte läsa bloggen innan du klistrar in din tråkiga spamkommentar om Hur mår du? Haft en bra dag? Vad händer i helgen? för det är faktiskt väldigt tröttsamt!

Orkar/vill du inte läsa min blogg så fine with me, och då har du förmodligen inget här att göra, och kommentarerna är jag då gärna utan! Så snälla, sluta med era opersonliga kommentarer, det skulle vara så mycket roligare om folk faktiskt läste innan dom kommenterade. Det här är min blogg, vill du göra reklam för dig själv så gör det någon annanstans!

Postat av: Sste

Ja, jag håller verkligen med dig! Hela hetsen med kommentarer och få fler läsare är verkligen läskig! Men, man bloggar väl av olika anledningar helt enkelt....

2011-03-28 @ 17:36:50
URL: http://www.sofia.stensby.se
Postat av: Fia

Ja, det är såå härligt med skidsemester, precis vad jag behöver! Barnen också, skulle jag tro :) Ni kan vara glada som bor nära Åre så att ni kan åka ofta på vintern :) men vi har ju stuga här så det duger lika gott :)

kramm!

2011-03-28 @ 18:28:48
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: haha ja trodde de va en råtta xD

2011-03-28 @ 21:39:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Kanie

i am with you.

Det är så jobbigt. haha.

dock är de som man känner lite speciellt, men inte annars. :)

2011-03-29 @ 21:55:01
URL: http://sunsetonbeach,blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: