Wanna be on top?

Hello! Nu är jag tillbaka hemma. Vi var som sagt hemma hos Faddes föräldrar och åt middag, haha.. Fadde är så rolig, för han vet inte vad det är dom firar, eller det är något dom firar överhuvudtaget, men han trodde att det var nyår eller "typ som ni firar julafton". Men jag har googlat lite, för han gör det ju lite svårt för mig, min käre pojkvän, när jag ska vara med på deras högtider när han själv inte ens vet vad dom firar, för jag vill ju veta vad jag är med och firar. Det jag hittade var iaf att den 21 mars 2011 (alltså idag) firas det kurdiska nyåret (även kallat Newroz om jag fattat saken rätt, och det ordet har jag hört ett par gånger idag). Hur som helst så fick vi en god middag, hehe! Och gott nytt år alla som firar idag!

Efter middagen skulle Fadde iväg och träna fotboll med sina kusiner, och jag följde med och kollade. Jag tröttnade dock när det var en halvtimme kvar och tog bussen hem, och här är jag nu!
Fick också höra från en äcklig gubbe vid busshållsplatsen (har sett honom förut.. Droger? Alkohol? Jag vet inte, men nåt är det nog..) att jag är så vacker att man blir glad bara av att kolla på mig! Kul att höra, men kanske inte från någon sån? Jag vet inte vad det är som får äckliga gubbar att alltid vilja prata med mig..?

Ja ja, nu blir det lite Sex and the City innan finalen i Top Model! Heja Chelsey! ;)

Lite riskabelt att google på Americas Next Top Model cycle 15 om man inte vill veta vinnaren i förväg, men jag såg inget avslöjande som tur var, hehe! :D

Postat av: Frida

Hihi Klara berätta idag att de var kurdisk nyårsaftton så de hade hon koll på :P



Fulla typer dras till med mig hehe, alltid kul med komplimanger men man vill ju hellre att dem kommer från någon annan.

2011-03-21 @ 20:58:15
Postat av: cindy

den är bra :)

2011-03-22 @ 16:38:26
URL: http://ctb2.myshowroom.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: