You gotta be ready

Hej! Tidigare idag var jag nere i stan och träffade en tjej som jag träffat på internet, på en sida där man hittar nya vänner, hehe. Kul för mig att hitta någon att umgås med i den här staden som inte är släkt med min pojkvän. Hon verkade jättesnäll och trevlig och vi kommer med största sannolikhet träffas fler gånger! :)

Nu har jag suttit i ungefär två timmar och sökt jobb, hittade ganska många att söka faktiskt och precis som alltid så är det bara att hoppas på att jag får napp någonstans!

Jag har spelat ganska mycket piano de senaste dagarna faktiskt, och nu tror jag att jag ska plocka fram klarinetten och spela lite! Vill trots allt inte lägga det helt åt sidan efter typ 10 år.

En liten bild på mig från Östersunds-Posten när dom gjorde ett reportage om våran konsert som vi hade i slutet av 2:an.
I'm famous! ;)

Postat av: Frida

De är bra, för du spelar så fint!

2011-03-30 @ 15:38:32
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. tack så mkt :D den e ifrån gina

2011-03-30 @ 17:11:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: