You shouldn't hesitate

Igår kväll åkte vi lite oväntat till Folkets hus för att fira Newroz (kurdiska nyåret), Faddes bror och farbror ringde oss och sa att vi skulle komma dit, bra planering som alltid! I'm a girl for God's sake, jag behöver mer än 5 minuter för att fixa mig!
Jag hade dessutom gjort mittbena efter jag dushade tidigare på dagen, för att prova hur det såg blev med lockar, hade dock inte lockat håret och jag ser helt sjuk ut med mittbena och mitt vanliga hår, så jag var alltså tvungen att locka håret och det tar ju sin lilla tid.

Vi kom iaf dit vid halv nio ungefär och hade nog inte missat så mycket, det var några som höll tal, tror jag, men det fattar jag ju ändå ingenting av. Sen så var det några som spelade och sjöng och dom dansade och så. Jag och Fadde var med och dansade högst 2 minuter, sen satt vi bara och kollade, hehe.

Lite bilder från kvällen


Det här vad var min fantasi lyckades slänga ihop med så kort varsel, blev ganska nöjd ändå! :)

Dancing, dancing!

Dom som spelade och sjöng.

Me and my baby ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: