Give your reasons, say it's not her fault

Hej! Tydligen så är det många sjuka nu så jag har fått hoppa in och jobba både igår och idag. Kväll igår, dag idag. Lite jobbigt att bara vara ledig 9 timmar mellan passen, men det är väl dumt att klaga! Bara att jag är så trött!

Igår fick jag iaf köra bil när jag jobbade, helt själv! Jag känner mig så vuxen och ansvarsfull när jag kör bil ensam, haha. Och speciellt när jag kör en bil som det står Uddevalla kommun på, för då är jag någon.
Idag jobbade jag däremot i stan så då fick jag gå, och vädret har varit helt åt h*lvete rent ut sagt. Det har skiftat från sol och värme till mörk himmel, storm och spöregn och allt där emellan. Helt oberäkneligt.

Bild från arkivet - en lite vackrare dag i Uddevalla.

Nu har vi  precis fått i oss lite middag och ska strax börja greja lite i köket. När jag skulle flytta fick jag ett helt nytt porslin med Musse Pigg på av mormor, men jag fick också ett gammalt lite "slit-och-släng-porslin" av morfar. Vi har bara använt det gamla och det nya ligger fortfarande kvar i kartongerna, men vi har bestämt oss för att plocka fram det nu :) I kartongerna gör det ju ändå ingen nytta! Och någon (nämner inga namn, hehe) som inte visste att jag har helt sprillans nya saker ståendes i skåpet, tyckte visst att vi behövde något nytt! ;)
110418

Postat av: Claudia

hoppas att du inte blir förkyld bara! =)

2011-05-24 @ 19:32:48
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

jaha va bra! :D

2011-05-24 @ 20:16:19
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är ALLTID någon. Världens bäst Anna.

2011-05-27 @ 16:04:13
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: