I can't believe you're doing this to me

Åh herregud.. Sitter och kollar på Efterlyst så kommer det en stor spindel springandes på golvet. Jag bara skrek rakt ut av rädlsa så börjar den springa mot mig :o Grannarna måste ju tro att jag är galen.. Men jag kan ju säga att jag inte sätter ner fötterna på golvet eller går och lägger mig förrän den är död.. Och det är såna där stora jävlar som är så stora att dom inte ens kan klättra upp på väggarna! Inte för att jag vill ha dom på väggerna, men ni förstår, dom är STORA! Tydligen så är det spindel-år i år, mer spindlar än vanligt. Underbart! Och Fadde är inte hemma, och stackarn har ingen mobil längre för hans gick sönder, så jag kan inte ringa honom. Stackars mig :(

Idag har jag som sagt tvättat, och haft jättetråkigt. Jag känner mig så himla trött och seg och orkar inte göra någonting. Tror det beror på vädret, jag vill ha sol och värme! Men i morgon ska jag iaf jobba, skönt att slippa vara hemma.

Jag hade som sagt tråkigt, och hade lust att baka. Svårt att hitta något som man alltid har ingredienser till hemma, men det blev kladdkaka tillslut :)
110518

110518
Erkänn att ni blir lite sugna på kladdkaka nu? ;)
110418

Postat av: Caroline

<br />

Ne men usch Anna, fy säg inte så! Jag ska fan köpa en sån där mojäng som piper på nån jättehög nivå som skrämmer bort dom, pallar fan inte dom äckliga jävlarna alltså!!

2011-05-19 @ 09:42:09
Postat av: FATMA | underhållning

ser så gott ut!

2011-05-19 @ 21:04:03
URL: http://fatmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: