I'm gonna love you like I'm indestructible

I morse blev jag väckt av att dom ringde från Blodcentralen (igen! Varför måste dom ringa mig det första dom gör på morgonen?) men hon som ringde hörde att jag sov så vi bestämde att hon skulle ringa tillbaka lite senare. Som tur var lyckades jag somna om fastän det var sjukt varmt i sängen. Nu har jag iaf fått veta att mina blodtester också var jättebra och jag ska dit på onsdag och ge blod.
Man får ju en liten present varje gång man ger blod, men jag trodde inte det gällde när man bara kom dit för tester och så, som jag gjorde förra gången, men hon jag pratade med sa att det stod att jag inte fått någon ersättning förra gången så jag kommer få två presenter på onsdag! :) Haha, kanske därför hon i receptionen kollade lite konstigt på mig när jag gick?

Nu ska jag göra mig i ordning, ta bort mitt nagellack (:() och sedan ska jag jobba, 15.30 - 22.00. Skulle egentligen behöva tvätta håret men jag orkar inte! Men jag har haft lockigt hår de senaste dagarna, och det bra med lockigt hår (förutom att det är snyggt) är att det inte syns lika väl att håret är smutsigt ;)

Ska bli skönt att jobba iaf så att tiden går, jag längtar som en tok till nästa vecka, varför kan jag inte av olika anledningar säga (fast några av er har nog redan hunnit läsa innan jag ändrade) men det kommer så småningom! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: