It looks like you've given up

Valborg igår blev inget speciellt. Vi gick som sagt till Margretegärdeparken för att kolla vad dom hittade på där. Det var fullt med folk där, och precis när vi kom dit så kom det en parad med de här småtjejerna i täten och musiker efter (jag undrar hur man gör för att få vara med som musiker? Verkar grymt!).
110501
Sedan pratade konfrenciererna ett tag och drog massa torra skämt.. En kör bestående av några tjejer från klass nio från någon skola sjöng lite, dom var duktiga faktiskt, och jag insåg hur mycket jag saknar kören i skolan!
110501
När sedan någon gubbe från kommunen som hette Sten (väldigt roligt eftersom årets "Valborgstema" var sten, ha-ha..) kom upp och började prata tröttnade vi och gick därifrån. Och det var vårat Valborgsfirande.

I morgon ska jag jobba 7-16. Fortfarande hemtjänsten men jag ska få prova jobba på ett annat ställe, eftersom dom tydligen inte tyckte om mig.. Sen ska jag bara hem och byta om och åka direkt till Faddes farmor och farfar, för hans farbrors flickvän kommer från Iran i morgon, som jag skrev en annan dag, så vi ska dit och hälsa henne välkommen till Sverige, eller nåt. Hon hade tydligen sett mig på bild och tyckte att jag var vit, haha!

Alla om återgår till skolan/jobbet och det gamla vanliga i morgon, och alla andra också för den delen, får ha en bra vecka!
110418

Postat av: Sste

Kolla upp om det finns någon musikkår i Uddevalla, jag var med i Stenungsunds musikkår och då var det oftast(alltid) vi som var med på sådana evenemang!

2011-05-04 @ 12:26:59
URL: http://www.sofia.stensby.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: