Just give me a chance, I'm gonna stay there

Till middag idag bjöd jag på Kycklingfilé med Sambal Oelek (recept finns här) och det var jättegott och väldigt enkelt att göra. Bara att slänga i allt i en kastrull, blanda runt och sedan bara vänta!
110510
Serverade med klyftpotatis :)

Angående det jag skrev tidigare, om katter i rabatten, så ska ju tydligen katter tycka illa om ättika. Så jag tänkte hälla lite ättika i vattnet när jag vattnar där ute, så kanske dom håller sig borta. Bara det att vattenkannan står i duschen, och inne på toan (på en handduk som hänger över duschdraperi-stången) sitter det en enorm spindel, så jag vågar inte gå in där.
Usch, jag hatar att vara så j*vla livrädd för dom små krypen, för det är så lätt för dom att bara dyka upp. Och om en har tagit sig hela vägen in på toan är väl risken ganska stor att det finns några stycken i vardagsrummet och sovalkoven också, som är närmast altandörren som varit öppen? 
Fadde är på träning, så ingen som kan rädda mig har jag heller..
110418

Postat av: Frida

Gratulerar äntligen har du lärt dig använda Sambal oelek!!! :D

2011-05-10 @ 22:10:41
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: