Memories of your past will go with time

Alltså.. Fy fan säger jag bara! Nu har jag dammat, tvättat toan och dammsugat. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev för några månader sedan att jag hade fått hem små insektsfällor från Anticimex för att bli av med silverfiskarna. Dom har varit bra i syftet att fånga silverfiskar, men inte i syftet att utrota dom. Det har fastnat jättemånga i fällorna, men det finns fortfarande jättemånga kvar.

Insektsfälla

Hur som helst, när jag dammsugade i köket tog jag upp fällan som står där för att kolla hur många silverfiskar det fanns, och tror ni inte då att det sitter en stor jävla spindel där i!? Den var ju död, men fortfarande för jävla äcklig och gissa om jag blev rädd! Tänkte för mig själv att jag aldrig mer ska kolla i dom där fällorna.. Så kommer jag ut i hallen och råkar av misstag se in i fällan som står där när jag puttar runt den med dammsugaren för att komma åt, och klart som fan sitter det en där också!
Positivt är ju iaf att dom var döda, men som sagt, fortfarande sjukt äckligt!

Jag tror att jag ska bo längst upp i en skyskrapa, dit spindlar inte kommer (eller gör dom?) för nu är jag verkligen trött på de små odjuren..
110418

Postat av: Therése

SV: Haha tack så mycket! Åh bra då lyckades jag lite i alla fall ;) Kram!

2011-05-31 @ 13:41:38
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Claudia

jaha :P nej här spelglas inga träd hehe men vi tvättade alla fönster för några dagar sen så det var väl så rent att fågeln inte märkte :P

2011-05-31 @ 16:07:28
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Så duktig du har varit idag :)

2011-05-31 @ 16:41:53
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

<br />

Åh ge mig en sån där fälla!! Jag vill ha nåt som dom fastnar och dör i!

2011-06-01 @ 10:55:18
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: