My heart is a dancer, beating like a disco drum

Nu är det nya porslinet upplockat och inställt i skåpet, och såhär ser det ut:
110524
Det är stora, små & djupa tallrikar, små skålar + ett kakfat med tre hyllor och två ljusstakar, som inte är med på bilden.

De gamla tallrikarna vi brukar använda är små (50-tal, tror jag för jag har hört att dom åt lite på 50-talet och därför hade små tallrikar) men jämfört med dom här så är dom pyttesmå! Men jag tycker dom är fina, och det är ju roligt med lite nytt.

Nu känner jag mig helt slut i både kroppen och huvudet, och Fadde är på träning, så jag tror att jag ska krypa ner i soffan och kolla på Sex and the City, kanske äta lite kladdkaka och göra ansiktsmask och sedan ta en lång, varm dusch!
I morgon blir jag blodgivare på riktigt!
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: