Reaching the stars above, touching the sky

110518
Igår sa spåkulan på Facebook att jag skulle gå till biblioteket att låna en bok. Jag hade riktigt tråkigt hemma så jag gjorde som den sa. Fick med mig 3 böcker hem, Matbröd (behöver lite mer inspiration och recept för att baka mer bröd), Kokbok för jäktade singlar och andra hungriga små hushåll (tips och snabba, enkla recept för som sagt; små hushåll) och Flyktingen (skriver mer om den senare).
110518
Jag älskar hur det blommar överallt i stan, det är så fint!
Men bruna/svarta tulpaner, det har jag aldrig sett förut.


Idag har jag redan varit duktig och diskat, och ska snart tvätta också. Just nu är jag full av energi för jag fick för en stund sedan reda på att jag har fått ett sommarvikariat från juni - augusti. Jag är så glad och det känns så himla bra! Jag är så tacksam att jag fick en andra chans att visa att jag faktiskt är lämpad för det här jobbet :) Så nu är sommaren säkrad för min del!

Och.. Jag kan inte sluta lyssna på Fly on the wings of love! Är helt OBSESSED!
110418

Postat av: Claudia

har en frågestund just nu så kika gärna in och ställ en fråga :)



kram!

2011-05-18 @ 19:22:23
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, jag dog när jag såg chris igår på OC. MMMM. Haha btw så har jag också alltid tyckt om fly on the wings of love ;) fin sång!

2011-05-18 @ 20:51:21
URL: http://emelieeohman.blogg.se/
Postat av: Claudia

tack för dina frågor :D

2011-05-18 @ 21:18:14
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: