The lovers need to clear the road, 'cause this thing is ready to blow

Hej! Känns som en riktigt tråkig dag idag. Regnigt och grått ute, jag vill ha tillbaka sommarvärmen! Jag satt här med enbart ljudet från tangenterna när jag skriver, för jag trodde jag hade förbrukat mina 10 timmarSpotify för den här månaden (det nådde 0 igår), och jag orkar inte med YouTube.. Men när jag ändå loggade in på Spotify av ren längtan och desperation efter musik hade jag 2 h 28 min kvar! Och plöstligt började solen skina ♥ 
Jag trodde faktiskt att man skulle få 20 timmar i månaden, men jag hade tydligen fel. Dock funderar jag på att köpa till "unlimited streaming"-tjänsten, för jag är med i den här Consumer panel och jag har tjänat ihop 48 kr där och det kostar 49 kr, däremot måste man ha 50 kr för att kunna få ut dom, så jag hoppas att det kommer en ny undersökning snart! 

Det gick bra att jobba igår, jag fick inte så mycket att göra men det kändes skönt att slippa stressa. Efter jobbet åkte jag och Fadde hem till hans föräldrar och åt där, sedan åkte vi hem till B&S och stannade där tills klockan egentligen var alldeles för mycket.
110517
Bild från Vänersborg :)

Förresten så har jag ändrat mig, jag gillar inte alls Rumäniens ESC-låt! Jag lyssnade på den förut, och blev helt illamående av hur mycket den påminner om någon annan låt.. Haha. Däremot har jag Serbiens låt på hjärnan hela tiden, lite jobbigt eftersom jag inte kan sjunga den!
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: