They violently fill my room, they keep me awake, I hate you

(Koppla inte ihop rubriken med texten)

Hej! Idag har jag jobbat, kände mig så sjukt opepp på att jobba i morse, hade ont i magen och ingen lust alls. Men det gick över och det blev en lugn och skön dag. I morgon är jag ledig, sen ska jag jobba onsdag & torsdag, och på torsdag... Ta daa! Händer det någonting som jag längtat efter riktigt länge! :)

Just nu är jag sur, ledsen & besviken.. Jag och Fadde bestämde igår att vi skulle laga mat tillsammans idag, och ha lite tid för oss själva. Men han är inte hemma, och jag är ensam. Så typiskt killar.. Men bara för det snor jag lite av hans Spotify-tid, för han använder nästan aldrig Spotify och har 10 h kvar.

Nu ska jag gå och laga mat, ensam..
110418

Postat av: Mamma

Det är bara till att vänja sig.

2011-05-30 @ 18:51:54
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Åh vad trökigt! Typiskt killar, verkligen!



Svar: Just fan! och jag hinner ju inte idag eller imorgon heller. >.< Jävla röda dagar!

2011-05-31 @ 11:07:50
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: