To give me all your love is all I ever ask'

Jag har precis fixat och satt in bilder i en fotoram jag köpte häromdagen:
110510
Lite svårt att få en bra bild när man speglas i glaset, men som ni ser:
Ett kollage med de viktigaste personerna i mitt liv ♥

Så idag har jag varit och tagit prover för att bli blodgivare. Mitt blodtryck var jättebra, och min puls var jättebra, så var det några andra grejer som också var jättebra, och om 1-2 veckor får jag veta om mitt blod är jättebra också :) Men det får vi väl hoppas!
Jag tycker att alla som får borde bli blodgivare. Jag har ju visserligen inte gett något blod än, men det känns redan bra! Mitt blod kommer ju att rädda liv och man får gratis hälsoundersökningar, presenter och fika! Lätt värt det! ;D

Jag skrev ju igår att jag och Fadde har planterat blommor i våran rabatt, eller ja vi har sått frön, kanske jag ska säga. Men jag blir så sur och ledsen när jag ser att en katt (hoppas jag det är, för om någon låter sin hund gå i andras rabatter blir jag riktigt arg) har gått där och grävt runt i jorden och gjort sina behov. Jag hoppas inte dom förstör så mycket att det inte kommer några blommor, för isåfall får man ju nästan sätta något nät eller stängsel runt så inte katterna kan gå där. Men det känns bara så tråkigt! Dumma djur..
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: