You have to know that I'll be alright

Idag har jag varit och träffat en sjuksköterska så nu har jag fått min läkemedelsdelegation (vilket betyder att jag får ge mediciner till vårdtagarna när jag jobbar) så det är jättebra!
110512
Jag satt ute i solen lite och läste (efter att jag plockat kattskit i rabatten, usch! Det luktar så sjukt äckligt..) när jag såg en att det satt en spindel på min kjol. Ovanligt och förvånansvärt lugnt slog jag bara bort den, men jag blev så nojig att det skulle komma fler så jag gick in, solen gick ändå bara i moln hela tiden.. För säkerhets skull skakade jag kjolen lite när jag kom in för att vara säker på att det inte fanns någon spindel kvar på mig, bara sekunder senare ramlar det ner en spindel från kjolen! Jag fick panik och drog av mig den.
Så j*vla äckligt, och det värsta med spindlar är att dom är överallt!

Har du någon fobi, och isåfall för vad?
110418

Postat av: LärMigTeckna

Absolut. Ska lägga ut bilderna som dom skickade in på bloggen idag. Börjar även med en av dom idag eller imorgon :)

2011-05-12 @ 14:58:38
URL: http://larmigteckna.blogg.se/
Postat av: Frida

ORMAR!! De är de värsta som finns, till och med maskar skrämmer mig numera. De är hemskt!!

2011-05-12 @ 15:13:21
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Caroline

<br />

Ne usch fy faaan vad äckligt!!! Jag skulle dött!!!

2011-05-12 @ 19:49:49
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: