That's alright because I like the way it hurts

Hej! Idag har vi varit borta hela dagen. Efter frukosten åkte vi ner till stan och kikade lite inne på Second hand-butiken, men hittade inget speciellt, förutom Faddes lillebror som stod utanför och sålde fika med sin klass :P
Efter det åkte vi hem till B&S (you remember, right?) och S klippte mitt hår. Hon är tydligen utbildad frisör och jag litar i stort inte på någon överhuvudtaget när det gäller mitt hår, så varför inte klippa sig gratis istället för att gå till en frisör. Det blev inte så stor skillnad, lite kortare bara, kortare lugg och det slitna är borta :) Fast jag tycker det ser lite ojämnt ut så hon kanske får fixa till det någon annan dag. 

Sen åkte vi hem till Faddes kusiner, B&S hade blivit bjudna dit på middag och blivit tillsagda att ta mig sig alla dom kunde hitta, ungefär. Så vi åkte med dit och åt middag. Nu skulle dom åka till sin trädgård och Fadde följde med, men inte jag! Det regnar ju, då vill man väl inte vara ute?

Förresten så bakade jag ju bröd igår, det blev ett grovt hasselnötsbröd. Gott, men lite mycket hasselnötter tyckte både jag och Fadde.
110514
Hehe, raka och fina skivor har jag skärt också! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: