I'm alive

Hej! Vi sitter hemma hos B&S (som vanligt känns det som) och S klipper Faddes hår.
Vi har varit här och ätit och så, känns som att vi aldrig äter hemma längre, haha. Värmen har kommit tillbaka nu men det blåser lite kallt tyvärr, och det flyger omkring massa vita fluff-grejer från några träd, hur mycket som helst! Ser ut som att det snöar nästan.. Men jag hoppas att det blir riktig sommarvärme snart!

Annars så var det ju sagt att världen skulle gå under idag klockan 19.00 och mänskligheten skulle dö ut, men det hände ingenting! Inte för att jag någonsin har trott på bibeln så jag har väl ingen anledning att börja nu, men man blir ju ändå lite rädd för den där gubben verkade ju så säker på sin sak och sa exakt datum och tid. Skulle gärna vilja veta vad han har att säga nu! Men men, jag är glad att vi lever och hoppas att vi får några år till att leva! :)

Vad gör ni denna lördags-kväll?
110418


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: