You've taken me across the universe, you were there when I was hurtful

Hej! Idag är jag ledig efter 4 dagars jobb, jag hoppas att jag kommer få fortsätta där för jag trivs! Skulle vara så skönt att ha ett jobb så jag kan komma på fötter igen och spara pengar till en utbildning och försörja mig såklart!

I morse blev vi väckta vid åtta av att det ringde någon från blodcentralen. Jag har anmält mig som blodgivare så jag ska dit nästa vecka och testa blodvärdet och så. Det är ju bra att få en gratis undersökning så man vet att allt står rätt till, och så tycker jag att det är en riktigt bra sak att göra, att ge blod. Efter det hade ringt kunde jag inte somna om igen, men jag låg och myste med Fadde som hade sovmorgon :)

Jag ska strax åka och handla, det är lite tomt i kylskåpet. 
110506
Hoppas ni får en underbar fredag! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: