Baby, I swear it's deja vú

Mellan varven till tvättstugan idag har jag suttit ute i den underbara värmen och solat/läst och målat tånaglarna! Haha, jag köpte ett nytt nagellack för någon vecka sedan (Viva la diva nr. 37). Det var 50% rabatt så jag betalade bara 25 kr för den! Jag var så sugen på att prova det nu, men får ju inte ha målade (finger)naglar när jag jobbar (vilket jag kommer fortsätta med, förmodligen hela sommaren, yeay! :D) så jag målade tånaglarna.
110509
Haha, förlåt för att ni får en bild på mina tår,
men det är som sagt de enda naglar jag får måla!

När tvätten var färdig åkte jag först ner till stan för att köpa en ny ansiktsrengöring (ger upp alla dyra grejer nu som inte är ett dugg bättre än något annat och kör på apotekets Spotless-serie och hoppas på resultat!) sedan åkte jag vidare till Skogslyckan för att retunera dom där fula, dumma skorna som det bara blev massa krångel av. Därifrån vidare till Torp för att förtidsrösta i regionvalet, också köpte jag en vattenkanna på Bauhaus så att vi kan vattna våra blommor!
110509
Såhär gick jag klädd idag, bara leggings, kjol, linne och Herkules-skor (som jag kallar det för jag glömmer alltid bort vad det heter..) och jag svettades! Det har varit supervarmt, och nu har jag blåsor under fötterna pga. värmen.. Härligt! Jag lyckas alltid halft om halft döda mina fötter under sommaren med dåliga skoval osv.

Har ni haft en lika varm och härlig dag som jag?
110418

Postat av: Claudia

haha jaa! :P



tack! =)

2011-05-09 @ 21:10:54
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Frida

De har varit toppen här med :) Sommaren verkar ha kommit :D

2011-05-09 @ 22:03:34
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: