What can I do to prove my love is true?

Idag har jag jobbat! Jobbar fortfarande inte "på riktigt" utan går bredvid för att lära mig, idag mest för att lära mig att hitta ute på landsbygden. Jag fick köra en jeep idag! Jag och bilmärken/modeller liknar ju inget annat så självklart hade jag ingen aning vad en jeep var, men dom sa "jeep" och det blev en stor bil. Så jag fick köra en stor bil helt enkelt!

Jag har varit supertrött hela dagen, en konsekvens av att jag gick och la mig för sent, gick upp alldeles för tidigt (för att kännas normalt) och den här värmen som har varit idag har verkligen sugit energin ur kroppen. Har vetat hela dagen att det skulle bli regn och åska, och jag hade så rätt så. Dock kom det bara en skur, några blixtrar och lite muller sen var det över. Jag ska ju verkligen inte klaga på värmen, men det känns skönt att luften har "rensats" lite nu, för det har varit så himla kvavt.

Nu ska jag strax slå mig ner i soffan och kolla på Efterlyst och hoppas på att jag lyckas hålla mig vaken till klockan tio! Tveksamt faktiskt..
110511
Gissa vilka? ;) Hehe..
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: