It's only up from here, no downward spiral

När jag letade efter inlägget om min Relaxation foundation som jag länkade till i det förra inlägget, började jag läsa lite om vad som hände i mitt liv vid den här tiden för ett år sedan (fick förresten galet mycket julkänslor där ett tag!) och hittade det här inlägget: Allt som går upp måste komma ner, eller tvärtom?

Jag minns så väl hur jobbig den tiden var för mig, men läs vad jag har skrivit (under bilden). "Det kanske går dåligt för mig nu, men när det går uppåt igen kommer det gå bättre än någonsin innan!"
And look where I am now!
Jag har ett jobb som jag trivs jättebra med och allt bara rullar på utan några större problem. Jag har fortfarande en lång bit kvar att klättra för att nå mina drömmars mål och komma dit jag vill, men poängen är att jag hade rätt. Allt var botten då, men nu har jag kommit mycket längre än innan. I'm gonna keep on fighting! 
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: