Julen är här! (Snart i alla fall..)

Hejsan hejsan! Just nu håller jag på att baka vörtbröd! Degen står på jäsning så jag passar på att blogga lite. Man får faktiskt lägga LCHF lite åt sidan nu när julen närmar sig tycker jag. Det är ju trots allt första advent i morgon och då ska det vara vörtbröd till frukost :)

Nu har jag fotat allt julmys vi har ordnat idag, så här kommer det bilder!
111126
Vardagsrummet med gardinerna jag köpte igår. Blev ju inte som jag tänkt mig men ganska fint ändå :)
111126
Sovalkoven.
111126
Close-up på gardinen. (Klicka för större bild)
111126
Köket
111126
Close-up på gardinen. (Klicka för större bild)
111126
Adventsljusstaken och den lilla värmeljushållaren jag köpte på Second hand.
Har tagit fram julservetter också! Ser ni? :)
111126
Close-up på mina fina adventsljus som jag köpte på Nille.

Jag kom bara att tänka på det att just den här dagen för ett år sedan var jag och Fadde på Jul på Liseberg. Då var det skitkallt och mycket snö. Idag har det ösregnat och blåst som bara den, och i morgon skulle det tydligen bli storm. Kul. Skönt att ha en anledning att vara inne och mysa i alla fall :)

Hoppas ni alla får en mysig första advent i morgon!
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ah, jag själv vet ju att jag har en blandning av de båda. :) Men eller hur... och de som inte är från Göteborg eller Fagersta hör ju oftast blandningen också :) Ah.. asså det är ganska komiskt det där :)

2011-11-27 @ 03:10:46
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Britt

Vad mysigt det blev gumman.:)Jätte fint.Vad fint det var längst ner på ljusen. Köpte du dem på en billighetsaffär?

2011-11-27 @ 10:26:43
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: