Part 5 - Approved

Jag gjorde precis testet i Digital färglära. Älskar att det rättades automatiskt så jag slapp den där evighetslånga väntan på resultatet, och jag fick GODKÄNT! 74% fick jag, 60% var godkänt.
111129
Nu är jag alltså färdig med kursen, så när på en diskussion som jag ska försöka delta i. Men det känns jättebra :D

Nu är jag nöjd och glad och har fått lite energi! Resten av kvällens schema:
  • Titta på The Big bang theory
  • Fixa en kopp med te och honung och kanske en macka
  • Titta på Family Guy, dricka te och äta macka
  • Titta på 2½ men (och fortsätta dricka te om det finns något kvar..)
  • Titta på Top model
  • Sova!
111115

Postat av: Therése

SV: Tack så jättemycket! :D



Haha så sant! Nu kan man få tag på i princip de flesta låtar innan de knappt kommit ut. Det vore awesome om hon kom till Sverige igen! Kommer dock troligen inte hända på ett tag, men man kan hoppas :D

2011-11-29 @ 18:49:47
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Britt

Grattis tjejen!

2011-11-29 @ 18:55:56
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: