So why are you standing over there with your clothes on?

Idag har jag suttit och kämpat i flera timmar med pluggandet. Det går inte alltid så bra. Efter många om och men igår kom jag och pappa (mest pappa) fram till att min dator inte är kompatibel med Coreldraw x3, och eftersom jag inte har tid att lära mig programmet och vill kunna göra exakt som dom gör på Interactive training mode, måste jag ha just den versionen. Tillslut fick jag sätta mig vid den stationära datorn och efter omständigheterna är jag faktiskt väldigt nöjd med det jag åstadkommit. Har dock två uppgifter kvar som ska in på fredag, men det fixar sig nog.

Jag drömde en mardröm i natt, eller två stycken. I den andra hade jag mördat någon men det var väl inget speciellt.. Haha. Men jag drömde att det snöade! Usch och fy! Jag längtar inte!

Nu slänger jag bara in olika "topics" i ett och samma inlägg, haha, men.. Mina "Obsessions", jag har flera stycken just nu, allihopa är Rihannas låtar. Jag kan inte leva utan den kvinnans röst just nu! Här är i alla fall en av de andra:
Rihanna - Skin

Och jag bryr mig inte att Rihanna sjunger om snusk i i stort sett alla sina låtar,
för hon är bäst! 

I morgon lånar jag mammas och pappas bil och kör in till Östersund för att träffa några fina tjejer ♥ (ingen snö i natt, tack!)

Nu - tv-mys :)
Posted by Anna

Postat av: Fia

Hej!

Jaa, vet inte om den är nyttigt, men jag säger det för att det inte är för mycket av det söta i dem, så jag har bestämt att den är nyttig. Haha.

Ja, den är nästan min nya favorit helggott, så att jag köpt med mig hem en ny nötpåse idag. Enkelt och snabbt att göra. :)



KRAM!!

2011-11-09 @ 20:52:13
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet
Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Ja men visst är den häftig :) Ser ju faktiskt ut som orginalet!

2011-11-10 @ 19:46:29
URL: http://loobook.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: