Somebody's gonna miss you

Ingen lugn start på veckan här inte. Hoppas resten av veckan blir lite bättre så min förkylning kan få försvinna i lugn och ro (men gärna fort).

Jag bestämde mig för att ta bussen i morse, för jag trodde att det skulle storma och regna. Tog till och med på mig regnbyxor! Men blåste det? Nej. Regnade det? Nej. Jag tog en liten kik i stan i alla fall, men översvämmningen var i stort sett borta. Det var lite kvar kring hamnen bara, men förutom det och att vattnet i ån var ovanligt högt så var det inget mer.
Jag funderade igår kväll på om det skulle vara lönt att försöka ta bussen, ni vet.. Dom kan ju inte köra buss i snö här, så jag var osäker på hur det var med vatten, men det fick jag alltså inte veta.

Jag har inga bilder, och det är skittråkigt. Någon dag ska jag ta kort på den otroligt fula granen som står ute på gården. Och så ska jag ta kort på alla fina juleljus dom har satt upp i stan nu , så ska ni få se. Nu ska jag stänga av datorn och vila mig, kanske en till kopp te och något gott till det :) Man får ju skämma bort sig själv lite när man är sjuk så kroppen blir glad! Eller vad tycker ni?

Förresten så är The final test i Digital färglära i morgon och på tisdag, man kan alltså göra det när som helst under de två dagarna. Jag orkar inte plugga. Gillar mer det kreativa än det teoretiska, men jag gjorde "test-testet" häromdagen och det gick ganska bra. Så vi hoppas på det. Får försöka plugga lite i morgon kanske...
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: