Straight vs. curly

Nu ska jag klaga lite, på mitt hår. Jag blir bara så less! Ni kanske minns det här inlägget? Med den här bilden:
110927
Jag var så irriterad för att jag plattade luggen varje morgon men det är ju skitsamma när man kommer ut och det är fuktigt i luften. De senaste dagarna har jag lockat håret (på kvällen, och bara bättrat på det lite på morgonen) och då, eftersom luggen bestämt ska locka sig när man kommer ut, så tycker man väl att lockat hår ska bli ännu bättre när man går ut i den fuktiga luften. Tror ni det eller? Det räcker med en promenad till jobbet och några timmars jobbande, och sedan är håret platt.

Jag undrar bara.. Vad är problemet!? Det är ju helt meningslöst att anstränga sig och göra något överhuvudtaget, för vad jag än gör så vill det tydligen alltid vara tvärtom. Nästan lika bra att raka av sig håret..
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: