Swimming like a fisk in the water pool

Ja, jag har alltid trott att dom sjunger så och det är mycket roligare än "fish",
så nu är det så.. :)

111121
I natt blir jag halebop:are! Flyttar med mitt nummer och byter från Tele2 till Halebop, mest för att jag vill att dom ska kunna ringa billigt till mig hemifrån ♥
Tydligen ska bytet ske klockan 01.00 i natt. Innan jag såg tiden fick jag nästan lite panik för det stod i brevet att mitt Tele2-kort kommer sluta fungera ca. 30 minuter innan flytten, och Halebop-kortet kommer börja fungera ca. 30 minuter efter. Ska jag vara utan mobil i en hel timme!? tänkte jag. Men det är ju på natten, smart där!

Förresten så hatar jag Halebop-reklamerna, förutom den med Swimming like a fisk in the water pool och Surfing like a man, surfing lika a waterman! Haha :)

Jag hoppas det blir bra nu med Halebop i alla fall, jag blev sjukt irriterad på tjejen på kundservice på Tele2 som fick det att låta som att jag är helt dum i huvudet som ville säga upp mitt abonnemang. Inget fel på Tele2, men dom är ju inte de enda som har bra erbjudanden och priser så **** ***!

Nu blir det snart Outsourced på kanal 6! Det är helt underbart, älskar Gupta! :)
111115

Postat av: Tele2

Hej Anna,



Vi är ledsna att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-22 @ 11:20:28
Postat av: Frida

Fisk??

Har haft halebop i väldigt många år nu och är väldigt nöjd så du kommer nog inte bli besviken :)



Förresten så tror jag att du hade klarat dig utan telefon i en timme!!!!!

2011-11-23 @ 10:54:50
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: