TALK THAT TALK!

Det vankas nya "Obsessions" nu! Världens bästa Rihanna släppte sitt nya album TALK THAT TALK idag! Jag har precis lyssnat igenom alla låtarna och än så länge är titelspåret Talk that talk min favorit.
111121
111121
Källa & källa
Grejen med Rihannas låtar att de flesta kräver ett par lyssningar från min sida innan dom faller på plats och når mitt hjärta, men ofta är det så att jag efter ett tag får världens cravings efter att lyssna på en viss låt, fastän jag egentligen inte har tyckt speciellt bra om den innan och knappt har lyssnat på den, och det är som jag börjar älska låten och den blir min "obsession" för en vecka eller så.

Men det är ju tur att hon är så j*vla bra, efter vad som hände, för det går ju bara inte att inte älska henne ♥
111115

Postat av: Fia

Ja, allihopa var jättegoda, speciellt glassen :)

Hugo tackar för klapparna och gratulationen. kram!

2011-11-21 @ 21:21:46
URL: http://edwugo.blogg.se/skafferiet
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: