The LOUD tour

Dagen har bestått av tvätt och packning. Ni vet sånt som man gör dagen innan man ska åka, hehe. Nu har vi precis ätit en god middag (lax, mmm...) och ska åka ner till stan snart så jag får köpt mig lite färdkost, också sånt som man tänker på dagen innan.

Men läget är under kontroll. Har packat ner konsertbiljetterna till Rihanna och har med mig beställningsnummren till tågbiljetterna. Det är väl det viktigaste. Nu får alla där ute bara vara så snälla och hålla tummarna att Rihanna är frisk i morgon så konserten inte blir inställd, eftersom det hade ställts in i Malmö igår pga. sjukdom. Jag har ju sett fram emot det här och längtat som en tok i mer än ett halvår! ♥
111101
See ya tomorrow Rihanna, okay!?
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: